Bonjour! Eller, snarare bonsoir blir det väll. Imorgon får ni första dagen i nya listan. På sportlovet blir det paus eller så sätter jag mig och skriver 7 inlägg som jag tidinställer. Jag har inte bestämt hur jag ska göra än riktigt.

Idag pratade vi lite mer om vad vi ska göra i sommar, jag hoppas verkligen att det blir Frankrike! Det är speciellt för mig, jag har så många fina minnen där ifrån. Varje sommar mellan 1997 och 2006 har jag varit där, med något enstaka undantag.

Puss och godnatt! Imorgon börjar jag tidigt!

Kommentera

