25e, 26e och 27e bilden

25e bilden: En (två (igen))person som alltid gör dig glad.

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
Det finns liksom hur många bilder som helst som jag alltid skrattar åt. Men typ 99% av alla dessa underbara bilder kan jag tyvärr inte publicera här på bloggen. Men den här kan ni få se.

Min sko råkade åka av precis när Kevin tog bilden… Därför är den så stor. Nära kameran alltså.

Igår då. Romme. Det var otroligt kul! Gick upp 4.40. Bussresan upp var inte lika rolig som den påväg hem. Jag åkte med Elin hela dagen, vi har åkt skidor lika länge och var båda lika duktiga. Jag har tyvärr inte en enda bild! Förstår inte hur faktiskt! Jag skulle ju fota med mobilen, jag hade väll för kul för att tänka på det då.

Lots of love!

One thought on “25e, 26e och 27e bilden

Kommentera

