Un voyage

På franskan ska vi göra varsin presentation, jag har valt att säga ett par meningar om en resa. Eller, jag ska göra en film och spela in texten jag skrivit och lägga in den i filmen. Det kommer att bli jättebra!

Nu ska jag har engelska. Jag skriver en liten fakta text om Australien. Eller, bara Melbourne egentligen.

Titta vad fin min webbläsare är!

Jag har Firefox och då kan man ändra utseende på webbläsaren. Ni kanske redan visste det. HÄR kan ni gå in och välja personas till er Mozilla Firefox!

Nu: engelska!

Lots of love

Kommentera

