Storkyrkan


Fina Storkyrkan

Hej från skolan. Jag har haft en väldigt intressant morgon idag också faktiskt. Påväg till bussen möter jag Siri, vi tar alltid samma buss. Det första typ som hon säger är att hon har bakat bullar som hon ska ta med till skolan idag. Meningen är att jag också skulle ha det, men jag hade ju glömt… Som tur var så hade inte mamma och pappa åkt än så vi kunde få skjuts och jag kunde hämta mina maränger. Ehm, jag suger på att förklara… Hoppas att ni fattar någorlunda i alla fall.

Lots of love!

One thought on “Storkyrkan

Kommentera

