24: En bild som gör mig glad


Ja, jag vet att den är på mig.

Skolan var rolig idag faktiskt. Friendsarna i 8ab hade ordnat med lekar under dem två sista lektionerna. Det var typ stafett lekar så vi var uppdelade i 6 olika lag. Första var det frågesport om skolan och lärarna och sen skulle man springa med ett äpple på en sked fram och tillbaka. Sen var det en lek där man skulle gå fram halva biten, snurra 20 varv så fort man kunde, gå fram sista halvan och ta upp ett äpple utan hjälp av händer eller fötter och sedan gå halva biten tillbaka och sedan lägga tillbaka äpplet. Sista leken skulle man gå två och två och ha en apelsin mellan sina pannor och en gurka mellan knäna, det var riktigt svårt!

Imorgon är det matte diagnos så jag ska göra lite matte. Annars lyssnar jag på detta. Bra musik!


Bild från i höstas.

Lots of love!

Ps, nästa inlägg är nummer 1000!

2 thoughts on “24: En bild som gör mig glad

Kommentera

