Tillbaka efter ca 4 timmar i staden

Nu har jag kommit hem från stan. Som sagt så gick vi från slussen, det var skönt! Vi gick både in till stan och sedan tillbaka till slussen. Jag hade inte ätit lunch innan jag åkte så vi åt på Mc Donalds. En cheeseburgare, vanilj milkshake och en alldeles för varm äppelpaj tog jag. Stephanie och Cassandra hade redan ätit så dem åt bara äppelpaj.
   Duktig som jag var så kom jag ihåg att ta med mig systemkameran. Det blev en hel del bilder alltså. Ni ska få se sen! Vi gick i Gallerian och kollade på American Cookies där jag ska praoa sen. Ni som varit där, tror ni att jag kommer att få ha på mig deras rosa förkläden?


Toppen är egentligen mörk mörk blå. Inte lila.

Bilder kommer snart!

Lots of love!

Kommentera

