Inlägg mitt i natten

Tänkte säga godnatt såhär mitt i natten.

Har funderat på en sak, vi som bloggar har skrivit en väldigt massa olika rubriker. Jag har ju bloggar i snart 3 år och skrivit mer än 900 inlägg. Det är sant. Inte på en och samma blogg dårå. Först ca 400 på http://isabeeelleees.blogg.se och sedan ca 400 på http://isabellesfotografier.blogg.se. Den här bloggen har jag redan hunnit skriva ca 180 inlägg i. Snart blir det inlägg nummer 1000, jag lovar att berätta när det händer! :D Kan ju säga nu när jag räknat på miniräknare exakt antal att det är 11 inlägg kvar till 1000. Hmm.

Svammel. Och bild.

Lots of love!

Kommentera

