Dator igen!

Jag har precis varit och hämtat min dator.

Men vilken morgon alltså! När jag vaknar så säger mamma att inga bussar går. Sant. Ingen buss går. Oscar skulle börja klockan 9 så vi skulle åkt hemifrån vid 8.40 typ. Jag hade ju inget val, pappa hade redan skjussat Olivia. Som btw fyller 9 idag! Men när vi går ut på trappen så säger vår granne att Oscars skola är inställd. Lucky him!
   Så in igen, jag åt frukost, och sen  åkte vi mot min skola vid 9.30 istället.

Ja, min morgon i korta drag. Drabbades ni av snökaoset? Alla som ska ta sig någonstans idag måste ju bli drabbade.

Snart kommer bild 20 och 21!

Lots of love!

One thought on “Dator igen!

Kommentera

