På väg in till stan

Jag har vaknat och ätit frukost, allt innan klockan 11 på en lördag. Det måste vara något slags rekord för mig.

Vi hade det jättetrevligt igår med lite släkt. Mormor hade bakat sin gräddtårta och en chokladtårta. Jag fick många fina presenter.


Gräddtårta! Ser ni skylten där det står ”15 år” på?


Chokladtårta! Den var supergod! Jag måste be mormor om receptet tror jag!

Och vet ni, Johan (inte min pappa, men min sysslings pappa) hade med sig sin iPad! Bildbevis;

Fast jag skulle nog inte vilja ha en, det är ju typ som en stor iPod. Det ända är att den är större och bättre om man vill kolla på film.

Lots of love!

Kommentera

