A list

Humör just nu? Glad
Kläder just nu? Jeans, tröja
Musik just nu? Min ”best of” spel lista på Spotify
Sommarplaner? Jag har inga än så länge
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du nåt instrument? Har spelat piano och så sjunger jag!
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska ;)
Snarkar du? Hm, ja
Stjärntecken? Vattuman
Skostorlek? 39
Längd? 170


Mobil bild – Pappa köpte hem apelsin och choklad glass. Den var väll helt okej.

Äckligaste insekten/djuret? Myror, getingar och myggor.
Vad vill du jobba som? Som fotograf eller kock.
Vad längtar du mest efter just nu? Min födelsedag och sommaren
Brukar du svära mycket? Nej svär nästan aldrig
Land du vill besöka? USA, Kina, Australien
Vad har du gjort idag? Varit i skolan och haft ett viktigt ”möte”
Vad ska du göra i morgon? Skola, fira min födelsedag men släkten.

Mobil bild – var och tittade på Viktor Rydberg Gymnasiums teater. Ska titta på den det här året också faktiskt, ska dit på lördag.
När tog du studenten? Öhm, ska göra det år 2015?
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 131
Vilken film kan du alla replikerna till? High School Musical 1,2 och 3…(hehe)
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 15
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Sickla Köpkvarter
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? -.-
Är du polare med grannarna? Jadå!
Hur bra är din syn? Inte jättebra, har glasögon men använder dem inte för att jag inte gillar dem…
Vad är det första du gör när du vaknar? Somnar om
Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding och allt som ser konstigt ut
Brukar du sola? Nja, inte så mycket
Tränar du? Skolidrotten, ibland brukar jag träna med pappa.

Lots of love!

Ps, ni kanske kan fråga något utifrån detta i min frågestund? :)

Kommentera

