Bildregn

Jag kände för att lägga upp lite bilder.


Min fina ros, som blommade ända in i oktober (!)


Underbara Paris! Bra stad att fota i, skulle behövt ett vinkelobjektiv dock…. Stora triumfbågen är ju som sagt stor. Det funkar inte med standard objektivet som är på 18-55mm.


Ett av mina tappra försök att få med hela den nya triumfbågen på bild… Även fast jag gick så långt bort jag kunde så var det ändå alltid någon del som inte kom med i bild. Det var då jag skulle haft ett vidvinkelobjektiv,


Hörni, ni får jättegärna säga vad ni tycker om bilderna! Jag blir jätteglad då. Lite meningen med att jag lägger ut mina bilder här är för att jag vill att ni ska säga vad ni tycker om dem och så att jag kan förbättra mig! Konstruktiv kritik förstår ni.

Lots of love!

One thought on “Bildregn

Kommentera

