Model for a day



Egentligen bara 10 minuter… Men men… Vi fotade jättemycket och det blev många fina bilder. Först fotade Siri mig och sen jag henne. Här ovan är bara några av alla fina bilder som Siri tog på mig.
”Mössan” är en sen julkapp från min kusin. Hon bor i New York men var hemma över jul och nyår. När hon flög hem så fick hon aldrig väskan, den kom typ för några dagar sedan.

Det känns sorgligt att packa skolväskan, då känns det verkligen att vi börjar på tisdag. Fast jag klagar inte!
Imorgon måste jag maila alla fotografer jag hittat och hoppas på ett positivt svar tillbaka.

One thought on “Model for a day

Kommentera

