4 underbara dagar kvar av jullovet

Tänk att det snart har gått 3 veckor sedan vi hade julavslutning! Det gick så fort. För fort. Snart börjar skolan och om mindre än en månad måste vi ha hittat prao…. Kanske ska börja med det imorgon…
Det här året har jag godisförbud, så försök inte att bjuda mig på godis! Hehe…


Sommar 2008, på Hemholmen, nära Möja. Bild tagen med gamla kompaktkameran.

Vet ni vad? Jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att börja i skolan igen. Vanlig vardag lixom, åka till Sickla efter skolan och ha sånglektioner. Ha något vettigt att göra på dagarna, inte bara sitta med datorn. Inte för att jag gör det, men i alla fall.


Sensommar 2008, familjen lånade en stor segelbåt. Denna tog jag med våran gamla kompaktkamerna.

Lots of love
Ps, det är kul att ni kommenterar så mycket. :D

Kommentera

