Nu ska ni få se!

Nu har jag kommit hem, vi gick i butiker och pratade. Jag köpte en väska på Åhlens i Forum och lite andra saker på HM i Sickla.
Min buss kom aldrig så jag fick ta 401an, och gå en ganska lång bit. Ni vet ju hur vädret är just nu.

Rosa nästan beige kavaj, från HM. 299 kr

Enkel topp med snygga axlar, också HM, fick den för 75. REA! Den högra visar färgen bäst.

Väska, Åhlens, Complement, 300 tror jag den kostade. Hm.

Ikväll får vi gäster. Mamma ska laga renskavsgryta, den är så god och passar så bra på vintern. Vi åt nästan alltid den minst en gång i fjällen förut.

Lots of love!

Kommentera

