Digital art and things like that




Dessa 5 bilderna har jag gjort på min iPod. Det var inte så svårt och vem som helst kan ju göra det, men ändå. Den översta är gjord i ”Mega Draw” och dem andra 4 i ”Adobe Ideas”. Jag blev väldigt nöjd faktiskt så jag ville visa er. Vad tycker ni?

Den här har jag bara sparat från färgskalor i ”Adobe Ideas”. Bilden finns inte från början utan jag har sparat egna färgskalor och tagit bilden därifrån. Jag är inte bäst på att förklara men hoppas att ni förstår.

Lots of love

Kommentera

