Dear Life

Mitt nya block (det blommiga) och min outfit idag. Tröttnade på att gå runt i jeans så jag tog först på mig en kjol + strumpbyxorna men ångrade mig till shorts istället. Den nya vita blusen åkte på också. Om ni inte ser så kan jag berätta att strumpbyxorna är prickiga.
Blocket köpte jag på Moderna museet igår.
Ni som läste min förra blogg vet vad jag skriver i det gröna. Men vad tänkte jag använda det nya blocket till? Någon som vågar gissa? ;)

Imorgon är det torsdag, jag vet inte exakt vad jag ska göra men jag måste köpa en sak på Lindex. Om Pauline messar snart så ska vi bestämma för imorgon.

Lots of love

Kommentera

