Dear John

Jag brukar inte vara så sen med att se en ny film. Om man räknar bort Avatar, 2012, Dear John och ett par till alltså. Men absolut inte annars. Dear John, har jag och pappa precis sett. Och jag kan nog hålla med alla andra och säga att den var jättebra.


Sen är Channing Tatum lite fin att titta på också ;) Eller hur?

Imorgon ska jag och Oscar på museum med vår mormor. Vi ska möta henne i slussen vid 13.00. Ingen lång sovmorgon för mig alltså…. Hehe.

Lots of love

One thought on “Dear John

Kommentera

