25 december 2010

Imorgon tänkte jag fota alla mina julklappar och visa för er. Idag har jag och min familj varit och firat mina kusiners mamma som fyller år. Kusinerna på mammas sida alltså. Det var väldigt mycket folk och hälften av dem kände jag inte ens. Men det var god buffé och efterrätts buffé. Jag gjorde en kladdkaka som vi tog med oss, alla skulle nämligen ta med något så slapp värden laga så mycket mat. 
   Vet ni vem som är kompis med min kusin då? Jo, en kille i min klass storasyster. Min kusins andra kompis har en lillebror som går i min franskagrupp. Världen är liten. 


Bild från i somras.

Lots of love

Kommentera

