Och det är bara 4 dagar kvar

Till julafton, men det tror jag att ni förstår.

Jag vaknade lite tidigare än vanligt idag så jag fick lite tid att blogga. Men om vad? Jag har faktiskt inget vettigt att säga. Siri fick 18 av 20 på mitt quiz, vad fick ni?

Idag ska jag in till stan efter skolan, jag måste verkligen hitta den där klänningen.

Nu måste jag gå ner och äta frukost.

Juste, bussen som går in i vårt område har typ fastnat på ändhållplatsen eller han kommer inte därifrån för att det är en bil som står ivägen. Så jag, min lillebror och Siri måste gå typ ganska långt ner till en anna buss. Hoppas att dem kan ta bort den där bussen som står där så att man kan ta vanliga bussen hem sen. Det vore skönt.

Lots os love

Kommentera

