Just nu

Mamma slår in paket och efter middagen klädde vi granen. Nu är det jul! Eller det är ju julafton på fredag. Men ändå.
Idag har jag varit i stan och letat efter klänningen. Ni kan nog gissa hur det gick. Ingen klänning. Fast en ring och ett halsband kom jag hem med. Jag tänkte ha det imorgon till en röd topp och jeans. Jag har en röd klänning som är jättefin men den känns inte så rätt till imorgon. Dessutom har jag redan haft den en julavslutning.

Imorgon är det julavslutning och betygsutdelning. Sen är det jullov!

Lots of love

Kommentera

