5 dagar kvar

Det är nu 5 dagar kvar till julafton. Imorgon ska vi ta in och klä granen. Vi ska också julpynta här hemma. Jag ska nog åka in en sväng till stan. Mamma vill inte att jag åker tunnelbana längre så jag får gå. Vilken tur då att jag har varit där så mycket då. Så att jag hittar menar jag. Det ska inte blåsa så mycket så det lär väll inte vara jättekallt. Fast, som man säger, ”det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder”. Jag får väll klä på mig ordentligt om så skulle behövas.

Jag tar nog med mig kameran och passar på att fota Stockholm när jag ändå ska dit. Kanske en bild eller två på granen också. Den är ju mycket finare när det är mörkt men lättare att fota när det är ljust.

Min kusin är fast i Köpenhamn, vi skulle firat henne idag men ni kan nog tänka er hur det blev. Förhoppningsvis kommer hon hem imorgon så kan vi fira då istället. Hon blir 21 idag.

Lots of love

Kommentera

