Trodde jag ja

Jaha, jag skrev ju igår att jag skulle ha möjligthet att blogga när jag var och handlade. Men iPoden dog.
   Jag hittade i alla fall nästan allt jag skulle ha. Klänningen till mig fanns inte i butik så jag måste åka till en annan butik innan tisdag. Jag hade tänkt att ha på mig den på julavslutningen, man vill ju vara lite fin när man ska stå på scenen…
   Stephanie, jag Cassandra, Siri och några till från luciatåget ska sjunga tillsammans med musikklasserna på avslutningen. Jag gjorde det förra året också och då hade jag varit sjuk dagen innan så jag orkade inte sätta på mig något fint. Jag hade på mig jeans och fleece. Det ska jag inte ha denna gång.

Den här skulle jag köpa, den röda. Den verkar vara väldigt populär eftersom att den är utsåld på hemsidan…

Snart ska vi köpa julgran och pynta här hemma! Det ska bli mysigt, jag tänker ta bilder och visa er sedan.

Lots of love

Ps, det är härligt att logga in och se att statistiken bara blir högre och högre! Kul! :)
Ds, kommentera mera ;)

Kommentera

