Ärligt talat

Alltså, helt ärligt så är det lite läskigt att så många läser min blogg. Jag vet ju inte vilka ni är! Visst är det kul, men när det ökar med 15 unika per dag blir man ju lite fundersam. Är det någon som har länkat? Det vore kul om ni kommenterade lite också. Ni har säkert läst inlägget under om frågestunden. Ni kan ju passa på att fråga mig vad ni vill! Jag kommer att svara på allt, kanske inte om det är för personligt.

Här ser ni min Lumix kamera också. Jag köpte den innan systemkameran. Nu blev jag lite sugen på att ha röda naglar. Ska nog fixa det imorgon. Det är ju rätt färg den här tiden på året. ;)

Lots of love

Kommentera

