Julmarknad

Äntligen är det fredag! Idag började jag 10.35 och slutade 13.15. Skönt att sluta lite tidigare än vanligt. Fast vi har väll inte haft några speciellt anstängande lektioner. Vi städade och åt glass på Hemkunskapen och så hade vi frågesport på NO:n.
   Efter skolan åkte jag in till Gamla Stan och mötte upp min mormor. Vi fikade och gick på Stortorgets Julmarknad. Jag hade med mig kameran och tog lite bilder. Vi köpte brända mandlar, det gör jag varje år för det är så gott.

Som ni ser på sista bilden så var det ganska mörkt, därför ganska svårt att få bra bilder. Några lyckades jag få i alla fall.

Lots of love

Kommentera

