3:e advent

Idag är det 3:e advent och mindre än 2 veckor var till julafton.

Jag skulle egentligen åka skidor idag, men jag har blivit sjuk. Så jag stannar hemma istället och kollar på tv-serier på datorn!
Imorgon är det luciatåg och jag har typ ingen röst… Vi får hoppas att jag kan sjunga någorlunda bra imorgon, annars får jag väll mima. Jag ska nämligen inte bara sjunga, jag har en annan ”uppgift” i det här luciatåget och det blir lite dumt att stanna hemma då.

Detta skulle publicerats vid 14….

Kommentera

