Mina vänner

Mina vänner är underbara! Jag älskar er! <3
Min äldsta och bästa kompis heter Pauline, vi har känt varandra sen vi var ca 2½ år gamla. Vi började lära känna varandra när hon flyttade in i huset bredvid mitt. Nu bor hon tyvärr inte längre kvar men det gör inte så mycket.  Vi kommer förhoppningsvis att vara vänner hela livet! Eller var snackar jag om? Det är klart att vi kommer det! Tyvärr träffas vi inte lika ofta längre. Vi måste ses snart! <3


 
Stephanie, hon är en mycket bra vän! Stephanie och hennes tvilling Cassandra började i min klass i 5:an, vi hittade varandra direkt och har umgåtts i princip varje dag sedan dess. <3 Det här är en vän som jag kommer att ha hela livet ut! Hon är så underbar!

 Maria. Vi har gått i samma klass sedan 6års och alltid varit bra vänner. Nu går vi inte i samma klass längre och umgås inte utanför skolan så mycket heller.

Cassandra började med sin syster i min klass i 5:an, nu går vi inte i samma klass längre men umgås lite utanför skolan.

Siri är en härlig tjej! Henne lärde jag känna när hennes familj blev grannar med vår. Vi är inte lika gamla, hon är ett år yngre och årsbarn med min lillebror. Nu går hon i en klass under mig i min skola.

 Ebba är en sådan där vän som kommer finnas hela livet. Ebba lärde jag också känna när hon flyttade till mitt område. Hennes yngsta lillebror är lika gammal som min lillasyster. Våra mammor ”rullade vagn” (konstigt uttryck egentligen, hörde det av mamma ett par gånger och sedan dess har det fastnat i mitt huvud) tillsammans och så gick jag och Ebba på samma dagis och sedan i samma klass. I 4:an flyttade hon till London och nu äntligen har hon flyttat tillbaka. Fast till Malmö. Det är närmare än London i alla fall.

 Ja, det finns så många fler. Skulle jag skriva om alla skulle det bli väldigt långt, men jag kan ju nämna er. Thea, Vera, Isabelle, Jessica, Nathalie, RF, Elin, Sofia. Alla tjejer i stallet, klasskompisarna, Andrea, Märta, Sofia, Flora, Esther och ganska många fler. Ni vet vilka ni är!

Lots of love to all of you!

2 thoughts on “Mina vänner

Kommentera

