Det vore trevligt om…

…ni ville kommentera lite mer. Jag ser ju faktiskt att ni läser. Det vet ni va? :)

Nu har jag pluggat SO i typ 4 timmar, nästan i alla fall. Jag har ju prov imorgon, vi får väll se hur det går…. Äh, ett VG kan jag nog skriva.
Kommer ni ihåg att jag berättade om mitt förra SO prov? Inte för att skryta, inte alls, men jag fick faktiskt VG+ på det provet *stolt* :).

Jag skippade ridningen idag för att plugga, det var faktiskt precis vad jag behövde. Nu kan jag allt. Typ. Eller, alltså, det är några saker jag inte kan men jag ska försöka lära mig dem nu… Hehe, inte så smart av mig… Egentligen hade det varit bra att ha kunnat allt igår och bara repeterat allt idag. Eller något.

Här har ni en bild.

3 thoughts on “Det vore trevligt om…

  1. Hejsan! Kika gärna in hos mig om du gillar en blandad blogg som handlar om allt ifrån min vardag, musiktips eller varför inte senaste klädmodet och kändis-skvallret!

    (Om du inte gillar reklam får jag ursäkta)

Kommentera

