Inlägg för hela december

Som många andra bloggare ska jag göra den här listan ni vet. Men eftersom att det redan är den 4:e idag så får ni de 5 första redan imorgon. Ska börja skriva dem nu :)
Här har ni listan också. Några saker kommer kanske bli lite svåra att skriva om, men vi får se hur det blir. :)

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min klass
Dag 03 – Mina vänner
Dag 04 – Vad jag hade på mig idag
Dag 05 – Saker som betyder mycket för mig
Dag 06 – Kärlek för mig
Dag 07 – Det här upprör mig
Dag 08 – Mina politiska åsikter
Dag 09 – Framtiden
Dag 10 – Musiken jag lyssnar på
Dag 11 – Det här åt jag idag
Dag 12 – Mina föräldrar
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Tankar om miljön
Dag 15 – I min handväska
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Sommaren 2010
Dag 18 – En sport
Dag 19 – Vad jag gillar
Dag 20 – Det jag hade på mig idag
Dag 21 – Min tro
Dag 22 – Ett ögonblick
Dag 23 – Julafton 
Dag 24 – Det jag fick i julklapp
Dag 25 – Min barndom
Dag 26 – Bloggar jag läser
Dag 27 – Min familj
Dag 28 – Mina favoritplatser
Dag 29 – Året 2010
Dag 30 – Nyårslöften

Kommentera

