Kan jag få en lussebulle?

Dessa bilder är tagna för ett par timmar sedan när jag var påväg hem, eller hemma då eftersom att det är vårt hus man ser på andra bilden. Dem är tagna med mobilen så jag var tvungen att redigera ganska rejält! Men jag tycker att dem blev rätt snygga, lite ”gammal” stil typ.

Idag bakade vi lussekatter på hemkunskapen. Jag och Stephanie bakade tillsammans. Jag måste säga att vi är ett bra team alltså! Nästan allt vi gör tillsammans blir superbra. Lussekatterna var inget undantag, gud så goda dem blev! Helt perfekta!

Mina och Stephanies lussekatter

Ikväll ska min familj hem till några kopisar och fira födelsedag. Det är en överrasknings fest så det ska bli lite kul.


Det är killen till höger vi ska hem till. Dock är det inte han som fyller år. Han den där galna till vänster är min bror.

Kommentera

