I ♥ pepparkakor

Cee Lo Green – Fuck You   <—- Ungefär så känner jag mig nu…… Lyssna så förstår ni!

Men det var inte det det här inlägget skulle handla om. 
Det var pepparkakor det skulle handla om. Jag älskar pepparkakor! Det är så gott. Men jag äter det bara kring jul, det blir på något sätt något att längta till (förutom paket då) på julen.
   Lördag den 10 december ska jag och mina syskon åka till vår mormor och baka pepparkakor. Vi gör det varje år, och så brukar jag och mormor gå på julmarknaden i Gamla Stan. Den är så mysig, innan själva marknaden brukar vi fika på ett gammalt fik inne i Gamla Stan. 
   Jag gillar traditioner, och just julmarknad med mormor är en sådan som jag gillar extra mycket!
Inlägg utan bilder är tråkigt så här är en som jag tog förra året när vi bakade peppisar.


Lots of love

Kommentera

