Afternoon at the library

Skolan har slutat och jag sitter nu med Stephanie i biblioteket. Vi gör lite läxor. Sådär som vanligt.
   Idag ledde jag en uppvärmning på idrotten tillsammans med en annan tjej. Det var kul. Men eftersom att jag inte var med på själva idrotten egentligen så var det lite svårt att leda uppvärmingen. Men det gick.
   Imorgon ska vi lämna in våra labbrapporter och så har vi engelska grupper. Vi är indelade i 4 olika grupper som har varsinn uppgift att redovisa på mötena på onsdagar. Den hör veckan är jag ”Word Finder”, det betyder att jag ska ta ut typ 20 glosor från texten vi läser och sen hjälpa resten av gruppen att lära sig dem orden. Veckan efter har man ett läxförhör på glosorna.

Den här bilden tog jag för ett ganska långt tag sedan, ni som läste min förra blogg har förmodligen redan sett den. Jag lade nämligen upp den där typ 3 gånger, bara för att jag tyckte att den var så fin. :)
   Men vad tycker ni om den? Fin? Konstig?

Lots of love!

PS. För er som har Twitter får ni gärna lägga till mig, jag heter isabeeelleee. Jag är med i en tävling på twitter där man ska ha twittrat minst 200 tweets fram till jul. Alltså den 25. Det betyder att det kommer att finnas en massa uppdateringar där under dagarna där jag skriver lite mindre men betydligt oftare! Kanske lite roliga tweets också. :D

Kommentera

