25 November 2010

(30 dagar kvar till Julafton)
Vanlig dag med skola idag. Efter skolan gick jag med Stephanie, Cassandra, Maria och ett par stycken fler till Nacka Forum. Vi kollade i butiker och sånt där som man gör när man är i en galleria. Jag köpte en ny parfym på Zara, hoppas på att den har bättre kvalitet än den jag köpte på H&M för 40:- … Yes, det finns kvalitets skillnader även när det gäller parfymer. Fast det kanske ni redan visste. Vad mycket snyggt det fanns inne på Zara! Köpte inget, (förutom parfymen då), eftersom att det är ju faktiskt julafton snart. Och vem vet? Kanske mamma eller pappa köpt något därifrån? Hoppas.
   Vid 17 ungefär hade jag utvecklingssamtal, kan väll bara säga typ ”so far so good”. Nåt i den stilen kanske…. Hehe.

Här har ni mig och Pauline, för typ 5 år sedan….
Jag och Pauline

Kommentera

