And there I was, without you

Dyster rubrik men det har precis hänt en sak som inte är världens bästa. Eller egentligen hände det inte nyss, det hände faktiskt ungefär när skolan började. Ganska så länge sedan alltså.
   Eller, det fnns ingen speciell ”nu” i detta utan det är något som hänt under en lång tid och just idag så gick det upp för mig att det faktiskt hänt. På riktigt. Jag hade känt på mig att det skulle hända ett tag men jag ville inte tro på det. Det är dock sant och jag vet inte riktigt om jag kan fixa det.
   Men om det skulle gå så skulle det betyda mycket. Ni anar nog inte hur mycket!

Kom ihåg;
Ta hand om dina vänner! Dem kanske inte finns kvar där du önskar imorgon.

One thought on “And there I was, without you

Kommentera

