Boats, food and loads of people

Min kompis har skaffat sig en ny blogg så jag tycker att ni ska spana in den. Headern har hon faktiskt ritat själv. Visst är hon duktig?

Idag har jag varit på båtmässan och matmässan. Jag kan inte påstå att vi var ensamma, hela Stockholm och några till hade bestämt sig för att idag var den absolut bästa dagen att gå på mässa. Det var framför allt på matmässan som det var mycket folk men vi fick provsmaka lite chips och bröd och annat gott ändå. Jag fick även en hel del bilder som jag tänkte lägga upp sen när jag redigerat dem.

Se till att besöka Stephanies blogg nu! Hon blir extra glad om ni lämnar en liten kommentar också!

Lots of love

Kommentera

