Monkey jump

Har ni provat Monkey Jump till iPhone och iPod touch? Om inte gör det! Appen är gratis också, superbra!
Jag håller på att plugga till SO provet vilket har fått mig att inse att jag måste börja plugga till mina prov längre innan. Annars kommer det aldrig att gå. Jag kommer få ig på det här provet och förhoppningsvis får jag göra omprov. Mamma och pappa lär väll inte bli speciellet glada… Jag fick VG på ett prov, näst högsta betyg, och pappa började skälla på mig för att jag inte fick MVG…

Så, ja, jag tror ni fattar…

One thought on “Monkey jump

Kommentera

