Picco

Jag tycker att den här blusen var super söt. Den kommer från märket Halens och finns att köpa på bland annat modegallerian.se :) Den kostar bara 99 kr så jag ska lätt köpa den när jag fått mitt barnbidrag.

Kom precis hem från ridningen, det var gallopövningar. Och som jag trodde så fick jag Picco… Han är inte kul att rida alltså, man måste typ vara proffs för att få honom att lyssna på ryttarens signaler… Men gallopfattningen fattade han i alla fall men sen så måste man ju sakta av också och det gick väll så där och jag ska vara ärlig.
Som tur är så slipper jag rida honom igen den här terminen för att det var tredje gången jag red honom och vi rider alltid samma häst tre gånger i rad varje termin. Varför vet jag inte, det bara är så.

Jag tänkte börja gå och lägga mig, är ju sjuk som ni vet.

Lots of love

Kommentera

