Jag sa ju det

Jaha, typiskt alltså. Jag är sjuk. Det är höstlov, inte kul. Jag vill ju vara med mina kompisar, inte sitta hemma i soffan helt däckad… Jag har ridning idag också, vi ska göra galoppövningar. Då måste man vara med hela tiden, i och för sig måste man det hela tiden men just i galoppövingar gäller det att vara med lite extra. Vi får väll se hur det går.

WordPress räknar ord när man skriver så jag kan se hur många ord jag har skrivit, det är bra. Jag ska försöka att skriva minst 50 ord i varje inlägg. Annars får man väll knappt med något vettigt.

Kommentera

