Snart, snart, snart

Snart, om exakt 13 dagar släpps Måns Zelmerlöws julalbum! Gud vad jag längtar! Jag lovar er att jag kommer att köpa den! Om ni inte visste så är jag ett stort fan av Måns Zelmerlöw! Han är så bra!

Den här bilden tog jag på en konsert våren 2008. Jag vet den är ganska gammal. Men bättre än ingen alls. Jag har en annan där han kollar typ rakt in i min kamera! Jag tror att han såg min kamera och typ log samtidigt eller nåt, för han kollar verkligen rakt in!

Lots of love

One thought on “Snart, snart, snart

Kommentera

