Varför måste jag bli sjuk på höstlovet? Det är väll meningen att man ska ha kul och vara med kompisar. Inte sitta inne med världens jobbigaste förkylning… Jag mår ju inte sådär jättebra just nu så vi får väll se om jag vaknar upp med feber imorgon. Det skulle allt vara något det…. Nä, hoppas verkligen inte!

Jag är så sjukt glad att så många har hittat hit! Det är helt otrloligt! När jag bytte till min senaste blogg så gick statistiken ner ganska mycket i ett par dagar innan den gick upp igen. Därför trodde jag att det skulle bli så den här gången också. Men nänä! Ni hittade hit på en gång och det är jag mycket glad över!
Fast det vore ju inte helt fel om ni ville kommentera lite mer. :)

Men nu vill jag veta vad ni tycker om den här bilden som jag tog i somras när jag var i England.

Kommentera

